fredag 8. juli 2011

Jeg liker de sosiale mediene

Nå er det valgkamp, i alle fall veldig snart, og som politiker ser jeg på bruken av sosiale medier, som et morsomt bidrag i min kontakt med velgerne. Nå tror jeg ikke at verken blogger, twitter eller face book kan erstatte kontakten jeg får ved å møte en velger direkte ansikt til ansikt in real life, men det er et supplement. Jeg tror ikke jeg kan vinne et valg ved å blogge, men jeg tror og håper jeg kan gi deg en teaser her på Eva's blogg om Høyres politikk, slik at du kanskje har lyst til å vite mer. Jeg håper du vil følge meg.

1 kommentar:

  1. Jeg har definitivt lyst til å følge deg og er spent på hvordan det går framover med deg og Høyre. Kanskje får vi se deg på Stortinget en dag!! Hadde vært noe.. Smart å bruke sosiale medier for å nå fram til flest mulig av velgerne og få disse til å lytte til det du har å si om Høyres politikk og hva du og partiet står for. Jeg syns du gjør en god jobb!! Lykke til med valget!

    SvarSlett